2012. augusztus 17., péntek

OOTD és napi smink




Pántos felső: egy vásárban vettem
Blézer: Ázsia center
Nadrág: Ázsia center
Cipő: szintén Ázsia center xD
Nyaklánc: a nyaraláson vettem egy bazársoron





BB krém: garnier
Pirosító: Catrice 030 Pink Grapefruit Shake
Korrektor: Catrice
Szemhéjalap: Essence 20-as Soft Beige árnyalatú hosszan tartó korrektor
Tus: Essence zselés tus a 01-es midnight in paris
Szemhéjpúder: Noname paletta első kiemelő színét használtam
Spirál: Avon Color Trend plump out spirál a brown/black árnyalatban + még egy régi spirál keféjét használtam és ezzel spirálozás után átfésültem a szempillákat- nekem ez a páros nagyon bevált
Szájfény: Avon Color Trend a warm cinnamon(?) árnyalatban
Púder: Essence kompakt púder a 04-es árnyalatban









4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a kommentedet, nagyon kedves vagy! :)
    Nagyon jó kis blogod van, fel is iratkoztam hozzád! :)
    Ha neked is tetszik az én blogom, kövess és lazíts nálam minden nap! :)
    Puszillak, szép napot!♥

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia! köszii :) már követlek is ♥ :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a blogod, kis aranyos vagy.
    Megjegyezném, imádom a BB krémet :) Látom, te is használod.
    A Catrice korrektorra pedig egyenesen felkeltetted a figyelmem... lehet beszerzem én is valamikor :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) Igen csak nekem a normál bőrre van meg a BB krém és így ritkábban tudom használni mert picit sötét a színe főleg most, hogy kezd fakulni a fejem :D puszi

    VálaszTörlés