2012. augusztus 27., hétfő

Nyári kedvencek TAG

breakfastatfruh.blogspot.hu <---- itt találtam ezt a Tag-et és úgy gondoltam én bejegyzésként készítem el.

1.Legtöbbet viselt körömlakk: Essence 56-os let's get lost árnyalatú körömlakk, a színét imádom de viszont nem a legtartósabb ettől függetlenül ez a kedvenc lakkom ha még 3 naponta újra is kell kenni.

2.Legtöbbet használt hajápolási termék: Nem nagyon használok samponon kívül mást a hajamra, mostanában kezdtem a ricinus olajat használni illetve még néha szoktam a syoss festett hajra való 2 perces pakolását használni bár nincs festett hajam de szerintem nem nagy gond ha ilyen fajtájú pakolást használok..
       
 

3.Legtöbbet viselt táska: nincs sok táskám de azok közül se hordom mindegyiket, ezt a kis táskát hordtam talán a legtöbbet de még van egy nagyobb is amit akkor vittem ha vásárolni mentünk vagy ilyenek..

4.Legtöbbet viselt cipő: ezt a flip-flopot hordtam a legtöbbet bár jobban tetszene ha az egész fehér vagy fekete lenne de olyat sajnos nem találtam :|  a pántját viszont iszonyat nehéz ki-be "csatolni"

5.Legtöbbet viselt kiegészítő: ez a sima egyszerű fekete műanyag karkötő + még így a nyár végén ezt az i love hungary feliratú  karkötőt is hordtam. Még egy kedvenc nyaklánc aminek a másik fele a barátnőmnél van.

6.Legtöbbet viselt ruhadarab: egyértelműen a sortom aminek az alja behullámosodott :( gondolom azért is mert másfél éve megvan meg, hogy sokat hordtam így sokszor is lett kimosva..

7.Legtöbbet használt alapozó: ilyen nincs mivel csak egy alapozóm van + még egy BB krémem és amúgy sem szeretem a nagy melegben vakolat alá rejteni az arcom ezért amit használtam is néha-néha akkor az a BB krém.
                                                     

8.Legtöbbet használt pirosító/bronzosító: Catrice pirosító a 030-as Pink Grapefruit Shake árnyalatban, nagyon szeretem ezt a pirosítót és még apró csillámok is vannak benne.
                                                   

9.Legtöbbet használt ajak termék: Ez az újsághoz kapott rúzs aminek nagyon szép nude színe van, de azért kell alá ajakápoló mer szárítja az ajkakat és nem a legkrémesebb az állaga.

10.Legtöbbet használt szempillaspirál: Avon superCurlacious mascara a black árnyalatban. Nagyon szép pillákat készít és ívelt, gumis keféje van. Egyszerűen imádom. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
                                                      

11.Legtöbbet használt szemfesték: Talán az Essence 02-es árnyalatú quattro-t mondanám mert egyaránt használtam natúr sminkhez és füstös sminkhez is.
                                                  

Bocsi, hogy majdnem az összes kép a google-ben talált, remélem nem baj :)



4 megjegyzés:

  1. háhá :D nyaklánc fele nálam ♥ *-*

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik :)
    éés a másik fele meg nálam :D ♥

    VálaszTörlés
  3. Olyan kár, hogy nálunk nem lehet venni Catrice. Pedig az a pirosító nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés