2012. augusztus 21., kedd

Back to School-Makeup

Ez nagyon egyszerű smink lesz mivel nekünk nem is lehetne sminkelni a suliba de azért vannak akik sminkelnek.. köztük én is de tényleg csak minimálisan 

0. lépésnek választottam az alapozót vagy BB krémet mert ezt csak néha szoktam viselni és ilyen korban ha nincs nagy bőrhibánk akkor hanyagolható.


1. lépés nálam a korrektorozás amit a Catrice korrektorpalettájával fogok elvégezni. A zöldet a pattanásokra, a közepes árnyalatú bőrszínt a szem alatti karikákra, a legsötétebb bőrszínből még szoktam egy kicsit tenni a pattanásokra, hogy ha látszik egy kicsit a zöld szín akkor azt eltüntetem vele + még az egyéb bőrhibákra is ezeket használom és végül a legvilágosabb árnyalatot pedig a szemhéjamra szoktam tenni.


2. lépésnek megcsinálom a szemöldököm ami abból áll, hogy vazelint teszek rá, az essence quattro-ból (02-es chic ify) a barnával kifestem és végül egy szemöldökkefével átfésülöm.
A másik fele elmosódott a képnek és mivel csak ez az egy kép készült a szemöldökös résznél ezért a másik felét le kellett vágnom



3. lépésnél egy nem túl feltűnő spirált szoktam használni ami most perpillanat az Avon-os két végű spirál lesz (a másik oldalán tus van) .


4. lépés a púderezés az Essence kompakt púderével (04-es) 



5. Pirosítót nagyon ritkán használok akkor is csak egy visszafogott rózsaszínt.
Ezen a képen látszott legjobban a pirosítás


6. Ajakápoló ami az Isana sima, egyszerű ajakápolója.
Ma nem voltam épp jó formámba a képek készítésénél  xD
Remélem azért tetszett :)

4 megjegyzés:

  1. Az a fránya iskola.. na igen..hamarosan már nem nagyon lehet sminket használni.. én még egy vékony tusvonallal is fel szoktam dobni.
    Tavaly leküldtek az igazgatóhoz a sminkem miatt,na azóta tényleg csak szolidan,bár szerencsére nem kaptam semmit,csak egy kis ejnye-bejnyét. :)

    VálaszTörlés
  2. :)azt hiszem ha még tusvonalat is húznék akkor többet kapnék mint egy kis ejnye-bejnyét :D na de ezt az egy évet már csak kibírom :) így is csodálkozok, hogy még nem vették észre mert az osztálytársaimnak egyből feltűnt xD

    VálaszTörlés
  3. szia:) Most találtam a blogodra. tetszik:) Ha van kedved nézz be hozzám is: http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés