2012. augusztus 23., csütörtök

Érdekes felfedezés...

Hétfőn megyünk vásárolni és, hogy tudjam mit kell venni vagy esetleg kifogyott e valami ezért átnéztem az összes sminkcuccom de megakadt a szemem az Alverdés korrektoron, gondoltam még egyszer kipróbálom mert eddig nekem nem vált be korrektorként. Persze, hogy most sem.. És csak úgy kipattant a fejemből, hogy ennek viszonylag krémes állaga van és kipróbáltam ajakkontúrként de mivel nem vagyok egy nagy ajakkontúros ezért végül az egész számra ezt kentem és csodálkozva láttam, hogy nagyon szép színe van szájon + még rákentem egy átlátszó szájfényt és számomra ez a tökéletes natúr "szájszín/festék" . Úgyhogy mégiscsak eltudom használni és nemhiába adtam érte 1000 Ft-ot. Sőt azon gondolkozok, hogy ha még lehet ilyet kapni akkor veszek egy másikat is. A szájfény színe kívülről nagyon becsapós mert nem ilyen színe van ám hanem sima egyszerű átlátszó apró csillámokkal...
03-as árnyalat
+
Márkátlan szájfény 
=
Élőben kicsit barackosabb
:)

Csak ennyit szerettem volna veletek megosztani :)
Nektek, hogy tetszik a színe?

1 megjegyzés: